amerikasummercamp2019.reismee.nl

Beestjes..........Beeeeeeeeestjes

Hoi, Hoi,


Er waren meedere titels mogelijk voor deze blog maar uiteindelijk ben ik toch gegaan voor Beestjes. Het is namelijk zo dat er hier heel veel beestjes zijn, sommige zijn leuk ....... andere zijn net iets minder leuk. De beestjes die leuk zijn , zijn vooral de vogels , kleine eekhoorntjes en de 2 grote honden van de eigenaars. De beestjes die net wat minder leuk zijn , zijn de muggen en kleine beestjes die prikken , ohja en niet te vergeten de spinnen. Na een kleine week denk ik dat in ieder geval een bingo kaart van 25 hokjes vol heb. Beetje jammer maar dat mag de pret niet drukken. Alle ruimtes zijn trouwens open , toilet gebouw , douch gedeelte enz. Het is even wennen dat het puur een houten hokje is boven en onder open maar zorgt er zeker voor dat je niet te lang douched.

Jullie zijn ongetwijfeld allemaal benieuwd hoe mijn vlucht gegaan is en dat ga ik dan ook zeker met jullie delen. De vlucht vanaf Amsterdam naar Frankfurt had 20 min vertraging waardoor er nog maar 25 min overstap tijd over bleef in Frankfurt om de vlucht te halen naar Boston. Dus eenmaal uit het vliegtuig heb ik het op een rennen gezet in de hoop dat ik snel door de pasport controles zou komen en dus optijd bij de gate zou zijn. Gelukkig waren de mensen van de pasport controle erg behulpzaam en heb ik mijn vlucht weten te halen , er was zelfs tijd voor plas pauze. Eenmaal in het vliegtuig duurde het nog 1 uur voordat we van de gate weg gingen vanwege problemen met het vliegtuig. In mijn hoofd was ik daardoor alweer bezig met de bus want ik zou 1 uur en 40 min hebben om de bus te halen waar ik het ticket al van gekocht had maar daar bleef nu dus nog maar 40 min van over. Gedurende de vlucht was ik hier niet echt mee bezig want er was immers toch helemaal niks wat ik er aan kon doen behalve proberen snel uit het vliegtuig te komen wanneer het vliegtuig geland was. Aangekomen op Boston ging het eigenlijk allemaal erg soepel tot ik bij mijn backpack kwam , de flight bag die ik erom had gedaan was open. Een deel van de rits was helemaal weg op andere plekken zaten er gaten van de band mijn zomerjas had op 2 plekken ook iets minder stof dan daarvoor dus dat was niet echt een goede start. Er was niet genoeg tijd om allerlei papieren in te vullen want ik moest immers mijn bus halen. Gelukkig ging dit heel soepel en bereikte ik rond 1 uur NL tijd het bus station , rond 2:30 NL tijd waren we op het camp waar ik warm onthaald werd door iedereen die in het restaurant spelletjes aan het spelen was. Ongeveer een uur daarna ben ik naar bed gegaan omdat ik toch wel erg moe was van het reizen.

Woensdag :

Je moet je voorstellen dat je in een cabin (wat voelt als een tent) ligt waarbij het in de ochtend om 5 uur ligt word en je nauwelijks gordijnen hebt alleen een stukje papier ervoor en het een stukje lopen is voor je de WC's bereikt. Dat is de situatie voor mij op dit moment :) Het voordeel hiervan is dat je vroeg wakker bent en je dus optijd iets kan gaan doen aan de andere kant is je dag op die manier best lang. Ik weet niet of er mensen net als mijn zijn die nooit in de nacht naar de WC moeten maar op het moment dat je weet dat de WC niet dichtbij is je ineens wel moet..... beetje jammer.... als je maar moe genoeg bent heb je hier dan weer geen last van XD

Woensdag begon met een tour over het kamp zodat ik weet waar alles is en daarna zijn we klusjes gaan doen op het kamp, beetje opruimen , schoonmaken en dat soort dingen. Na de lunch had ik een overleg met de eigenaren over mijn taken als camp operation team medewerker. (het is een eenmans team , ONLY ME XD) Het is de bedoeling dat ik kinderen rij of counselors en dat ik voorraden ophaal en boodschappen doe als het gedaan moet worden en allerlei andere klusjes als die gedaan moeten worden. De middag verliep voor de rest heel soepel , ping pong gespeeld en beetje chillen. In de avond hebben we bij het kampvuur gezeten binnen want buiten regende het een beetje.

Donderdag:

Op donderdag heb ik aan een aantal projecten gewerkt ter voorbereiding van het kamp en heb ik eigenlijk best een relaxt dagje gehad. In de avond zijn we met zijn alle naar Walmart gegaan om de nodige boodschappen te halen zoals tandpasta , muggen spray en kleine blikjes coco cola zero sugar.

Vrijdag , de dag van mijn rij examen:

Vandaag zou ik rij examen doen voor het rijden in een 12/15 Persoons busjes ofwel Amerikaanse Van. Maar voor het zover was heb ik de hele ochtend het onderhoud team geholpen met takken opruimen , boomstronken voor kampvuurs verzamelen en hout snippers verspreiden over het kamp. In de middag eerst het theorie examen wat best wel simpel was het volgen van een filmpje alleen bleek dit moeilijker dan gedacht omdat er simpel weg geen computer was die ik kon gebruiken. Helaas kon mijn eigen laptop deze bestanden ook niet openen en dus moest ik wachten tot dat er een andere optie was. Uiteindelijk mocht ik in het appartement van een van de eigenaren op de bank de film kijken en de vragen beantwoorden..... of eigenlijk de antwoorden overnemen omdat na elk deel de antwoorden voorbij kwamen. Het was wel leuk om te kijken maar geen dingen gezien die ik nog niet wist zegmaar. We zouden daarna een stukje gaan rijden maar helaas was dit vanwege de tijd niet meer mogelijk. In de avond hebben we een spelletje gespeeld waarbij iedereen namen moest opschrijven en dicht moest vouwen en waarbij je 3 verschillende rondes had met al die dicht gevouwen namen. 1e ronde mocht je alles zeggen behalve de naam of een deel van de naam, rond 2 alleen uitbeelden en rond 3 mocht je maar 1 woord noemen om de persoon te omschrijven. Je zou zeggen hoe weet je dan wanneer de tijd om is , iets van een klok of timer maar nee. Het andere team moet zo snel mogelijk richting de keuken rennen en 1 stukje chocolade eten. Als je mond leeg is ren je terug en moet de volgende tot alle stukjes op zijn. Super leuk spel en nog gewonnen ook , YEAH.

Zaterdag:

In de ochtend een rondje gereden in de Van wat heel erg goed ging het is nog een beetje wennen omdat je best wel lang bent maar voor de rest is het top. Het voelt zo goed om ook even buiten het kamp te zijn en lekker een stukje te rijden. Dus geslaagd !!! Die zelfde middag heb ik samen met Lane mijn eerste pick up van een counselor gedaan en zijn we op de heen weg naar de Dunkin Donuts geweest om een kleine ijs koffie caramel te halen wat erg lekker was. Het rijden ging erg goed en wist alle afslagen te vinden. De Pizza en brownie voor dinner waren trouwens ook super goed XD XD . (We sporten en eten salade trouwens ook hoor ;) )

Zondag:

Vandaag een relaxt dagje , in de ochtend het kantoor leeg gemaakt want er stond daar zoveel troep dat kan je , je niet voorstellen . Ik denk dat we serieus met 8 mensen het in de ochtend hebben opgeruimd. Na een salade voor lunch ben ik begonnen aan deze blog en ga ik straks de 2de helft van het NL elftal kijken wat een aantal jongens aan hebben staan op hun laptop en denk ik dat het een rustig avondje word hoewel het ook best zou kunnen dat we naar Walmart gaan om boodschappen te doen.

Mocht je me contacten en je afvragen waarom het lang duurt voordat ik reageer , ze proberen het gebruik van electronica zo kort mogelijk te doen en daarom mag je geen electronica bij je dragen en al helemaal geen telefoon. Het is best lekker om zo nu en dan afgesloten te zijn kan ik je vertellen dus probeer het ook een keer.

Spreek jullie volgende week weer met een nieuwe update :D


Reacties

Reacties

Susan

Blij om te horen dat alles is goed gegaan. Ben erg benieuwd naar alle nieuwe ervaringen, en ook toch stiekem naar de lekker donuts die ze daar hebben;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active