amerikasummercamp2019.reismee.nl

Rondjes rijden

Hoi, Hoi


Hier ben ik dan alweer met een nieuwe blog, terwijl er om mij heen iemand troep aan het verplaatsen is van de ene plaats naar een andere plaats.... om terug te komen op zondag ... zondag was niet heel bijzonder tot het eenmaal avond werd. Er was een groot spel gaande met alle karakters van het kamp... (ik kom later nog wel even terug op de specifieke karakters) Het was heel erg leuk maar had ook best wel last van me buik dus ben ik na het spel naar bed gegaan . Volgende dag was alles weer goed , denk dat het gewoon verkeerd gevallen was.


Wat wel leuk is om te beschrijven is hoe de morning meeting op zondag ochtend gaat, we beginnen met Announcements en daarbij een bijpassend liedje en daarna volgen dus de de announcements zoals bv dat iemand de volgende ochtend yoga gaat doen rond een bepaalde tijd of wie er zin hebben kunnen in de ochtend gaan zwemmen dat soort dingen zegmaar. Nadat we dat onderwerp gedaan hebben gaan we over tot de shooting stars wat inhoud dat je iemand of meerdere mensen in het zonnetje wil zetten omdat ze iets voor jou of voor andere gedaan hebben wat je bijzonder vind. Dat kan bijvoorbeeld zijn dat ze je geholpen hebben met afwassen of dat ze chauffeur waren tijdens een evenement. Wat er dan gebeurd is je steekt je hand omhoog omdat je iets wil vertellen , je krijgt de beurt en dan vertel je aan wie je , je shooting start wil geven en dan wijs je met je handen naar de persoon toe en beweeg je , je vingers van boven naar onder alsof er sterretjes uit je vingers vandaan komen. Je maakt met je mond min of meer het geluid dat je band langzaam leegloopt maar dat is natuurlijk het geluid wat van de shooting stars komt. XD XD . Dan hebben we nog als laatste green moments dat kunnen bv zijn dat de maan heel mooi was gisteravond of dat je een dolfijn zag zwemmen in het meer ....... is nog niet gebeurd en ik schat de kans dat het hier in de buurt gebuurt 0.00000001% maar je weet het maar nooit. Als er een green moment is dan houd je , je rechter arm in een hoek van 90 graden horizontaal voor je en sprijd je , je vingers van je linker hand en beweeg je , je linkerhand naar boven dus tussen je borst en je rechter arm en doe je alsof er een bloemetje uitkomt. Als hij eenmaal uitgekomen is zeg je pppring... Dit was weer een stukje kamp info. :D


Maandag:

Maandag begon best wel rustig aan met het volgen van lessen maar in de middag ging ik samen met iemand van kantoor naar een soort tuincentrum om spullen te halen voor de pony's die we nu hebben en voor de geiten die we op dinsdag gingen ophalen. We waren zo goed als de hele middag weg alleen al om dat op te halen. In de avond zou iedereen met zijn tent unit gaan eten maar ik ga niet met kinderen in een cabin slapen dus ik ben niet onderdeel van een tent unit. Ze noemen ons ook wel zombies XD Dus heb ik gegeten met mensen van kantoor en met de eigenaren. Daarna nog lekker bij het kampvuur gezeten en toen was maandag alweer voorbij.


Dinsdag:

Dinsdag begon nogal als een avontuur, eerst naar het postkantoor daarna speciaal voer voor de geiten ophalen en daarna de geitjes ophalen die gewoon achterin de auto vervoert moesten worden. De GPS coordinaten die mijn buddie ingevoerd had zou ons richting een soort afgrond lijden. De weg werd al smaller en omdat het dagen ervoor nogal geregend had waren er hier en daar nogal uitdagingen met hoogte verschillen en het feit dat onze normale auto dus niet pick up of dergelijke nogal dicht bij de grond lag. Toen we eenmaal richting een iets opener gebied reden waar ik in ieder geval zou kunnen keren ben ik gestopt en heb ik even gekeken waar we volgens onze GPS heen moesten maar dat zou echt niet te doen zijn en ik had ook niet het gevoel dat we de goede kant op gingen. Toen mijn buddie op haar telefoon de straat opzocht zouden we naar een hele andere plek moeten ongeveer 10 min van waar we stonden. Dus auto gekeerd en daar naar toe gereden , nog wel even rondom de auto gekeken of alles oke was en dat was inderdaad het geval. Toen we op de plek van de geitjes aankwamen was er niemand te bekennen alleen de geitjes zelf maar na 10 min was de eigenaar er ook. Eenmaal in de auto hadden we 2 gillende geitjes die het absoluut niet leuk vonden om vervoert te worden en de ene zelfs ruzie aan het maken was met de ander. De rit duurde maar 40 min maar dat was lang genoeg. Na de lunch heb ik de auto uit gezogen en nog een aantal voertuigen voorzien van benzine omdat we in de avond naar de honkbal wedstrijd gingen.

Rond 17 zijn we weg gegaan en rond 18 waren we bij de wedstrijd. Het was super leuk en de meeste van ons hebben echt genoten. Tussen de innings door maakte we echt ons eigen feestje waarbij iedereen naar ons keek en sommige aan het filmen waren.... jullie hoeven nu niet op youtube te kijken hoor of er filmpjes zijn van ons juichend want dat heb ik net al gedaan XD :P Het maakt nogal indruk als er 80 mensen aan het zingen en dansen zijn. Rond 22.30 waren we terug op kamp en helemaal uitgeteld.


Woensdag:

Ik dacht dat woensdag (wat het vandaag is) een rustige dag zou worden , na het ontbijt heb ik nog gevraagd of er iets te doen was of dat ik iets moest doen maar dat was er niet echt dus heb ik het eerste deel van de ochtend lessen gevolgd. Rond 10.30 werd er gevraagd of ik iemand kon ophalen van Manchester wat iets meer dan een uur rijden is van kamp en dat diegene rond 11.40 zou landen. Ik heb toen wat spullen bij elkaar gepakt en ben opweg gegaan maar in mijn hoofd vond ik het toch wel heel bijzonder, degenen die over het ophalen en wegbrengen gaat die wist er niet van en degene van wie ik er heen moest kon niet vertellen met welke maatschappij ze aan zou komen dus alles was een beetje raar. Eenmaal op het vliegveld heb ik kamp laten weten dat ik er was en toen ik vertelde wie ik op kwam halen lieten ze me weten dat er een miscommunicatie was en dat degene die ik op zou halen donderdag pas zou komen. Dus heb ik bij een soort van gamma een wastafel opgehaald en mocht ik op kosten van kamp lunchen. Dus heb ik bij subway een broodje gehaald en gebeld via whatsapp met me zus :D super fijn om haar weer even te zien en te spreken aangezien ik, en niet super veel tijd heb om te bellen of berichten te sturen en probeer het gebruik van technologie laag te houden en dus nog niet overal op reageer........sorry voor mensen die berichten hebben gestuurd maar nog geen antwoord hebben ontvangen . Ik kom er deze week op terug en ga ze beantwoorden. Ik vind het super lief van jullie ....(Emoticon van kusje van whatsapp)


Ik ga er vanuit dat ik morgen dus de persoon ga halen die ik vandaag zou gaan halen maar we gaan het zien ........elke dag is hier een complete verrassing.... Voel me wel een echte trucker nu ik al heel wat uurtjes op de Amerikaanse wegen heb mogen doorbrengen.

De grote VAN (busje) is wel een grappig busje om mee te rijden maar het probleem is dat het me elke keer doet denken aan het connexxion busje wat we hebben in Nederland :X Heb liever de politie auto met geblendeerde ramen ...foto's hiervan volgen later .


Vrienden ik spreek jullie later weer :D

Reacties

Reacties

annuska

Wat weer een prachtig verhaal . Dank je wel gr mam

Janneke

Was weer leuk ??❤️

Anke

Leuk om je zo via blog te volgen Yvon!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active