amerikasummercamp2019.reismee.nl

Verhuisd

Hoi, Hoi,


Daar ben ik weer met een vervolg van mijn blog, deze gaat iets korter zijn dan de andere wederom omdat er niet veel tijd is en omdat ik mijn notitie boekje vergeten ben met wat ik welke dag precies gedaan heb. Voor het grootste gedeelte weet ik het uit mijn hoofd maar lang niet alle details. XD

Donderdag:

Na de ochtend meeting ben ik naar de luchthaven gegaan om Rachel en David op te halen (deze keer ook echt mensen ophalen wat wel fijn is) Rachel is psycholoog en heeft op donderdag en vrijdag een aantal lessen gegeven over self care en situatie schetsen. In de middag ben ik naar Agway geweest (een soort tuin centrum) om plantjes op te halen en een boog weg te brengen om opnieuw te laten spannen. In de avond hebben we Rachel haar les gevolgd en een klein lesje in yoga wat best wel lekker en ontspannen was.


Vrijdag:

Op donderdag hadden we nog een gesprek met Curtis over een takenlijst dus hebben we de hele dag een beetje klusjes gedaan rond camp.

Zaterdag:

Op zaterdag ben ik rond 10:30 naar Walmart Keene gegaan om wat spullen op te halen en daarna naar het bus station om een Franse counselor op te halen. Rond 15:00 heb ik Rachel en David naar het vliegveld in Manchester gebracht om vervolgens weer heel snel terug te rijden naar het camp omdat we in de avond wat leuks gingen doen. Dus ben ik met een groep burgers gaan eten bij Lokal restaurant en daarna zijn we naar de film geweest. WHOEP WHOEP Dus ben ik met 3 andere naar MIB geweest. Een grappig weetje voor mensen die nog nooit naar de film zijn geweest in Amerika er is geen pauze halverwege, het is alles aan een stuk door. (Ik was dus ook een beetje aan het wachten op de pauze maar die kwam niet) Rond 00.00 waren we terug en zijn we naar bed gegaan.

Zondag:

De ochtend begon met een uur langer slapen dan normaal wat super lekker was om vervolgens naar de zondag ochtend meeting te gaan in het theater. (Kijk anders even op de site van Windsor mountain om de foto's te zien van het theater , het was echt een super mooi uitzicht) Het was een emotionele aangelegenheid van iedereen waaronder ik ons verhaal deelde over het onderwerp change/verandering. Na de meeting ben ik met 2 andere naar Walmart gegaan in Concord om vervolgens Walmart bijna leeg te kopen. We moesten linnen pakketjes maken voor de kampeerders dus 20 slaapzakken , kussens , lakens en handdoeken. We waren blij dat we de grote bus hadden om alles in te gooien. XD Daarna zijn we terug gegaan naar kamp om de pakketjes te verdelen en heb ik al mijn spullen ingepakt om te gaan verhuizen. Ik ben verhuisd naar een klein schattig huisjes met een keukentje en badkamer. HEt ruikt er op dit moment nog niet al te best maar als ik weer bij Walmart ben koop ik een luchtverfrisser en dan komt het helemaal goed. Mijn eerste nacht was best wel wennen omdat het zo stil is en het toch best wel raar is dat je in je eentje bent en je stiekem niet weet of er muizen zijn ofzo........ Dat went vanzelf wel weer.


Het kan hier en daar zijn dat ik wat vergeten ben maar dat komt dan de volgende keer wel weer.

Vandaag (maandag ochtend) ben ik naar Manchester gereden met een aantal counselors die nog een SSN (social security number) moesten hebben.

Nog een muziek tip is Wagon wheel van Old crow medicine show.


Ik spreek jullie allen snel weer.


KUs

Reacties

Reacties

Susan

Goed om te horen dat je een eigen stekje hebt. Gelijk even naar je muziektip geluisterd en het is inderdaad een lekker nummer ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active