amerikasummercamp2019.reismee.nl

Arrival day Kampeerders

HOi,Hoi,


Ik had precies op deze plaats al best veel tekst staan voordat ik het allemaal kwijt was wat best jammer is maar er is niks aan te doen. Wat ik wilde gaan vertellen is dit....

Maandag:

Maandagochtend stond in het teken van rijden naar Manchester met counselors die nog geen SSN hebben, als afsluiting daarvan zijn we naar dunkin donuts geweest. De middag stond in het teken van iedereen zijn hut kind ready maken dus veel versiering en opgeruimd en schoongemaakt. Aangezien ik geen kinderen in mijn hut heb hoefde ik ook niet te versieren maar wat ik wel nodig moest doen was de badkamer schoonmaken want origineel was de badkamer een soort van wit maar het zag meer geel. Dus na een grondige schoonmaak sessie zag het er weer een soort van zo goed als nieuw. Het was eigenlijk ook nodig tijd voor een rondje hardlopen dus sportschoenen aan en gaan met die banaan, na afloop mocht ik genieten van een wel verdiende douche. Na het avond eten hebben we een instructie avondje gehad met wat er allemaal op arrival day zou gaan gebeuren en hebben we onze wel verdiende Windsor Mountain 2019 staff shirt gekregen en een mooie waterfles.

Dinsdag:

Dinsdag ochtend was het idee dat iedereen mee zou doen met een groeps duik om 7:15 maar aangezien Mark en ik rond 7:35 zouden vetrekken om de eerste pick up te doen van de dag zijn we niet het water in geweest maar zijn we fris en fruitig in de auto gestapt om te gaan tanken en ontbijt te halen bij MC donalds..... Ik moet zeggen het is toch een beetje onwennig om het te halen bij de MC... Dus een soort van gezonde keuze : Koffie en yoghurt met vruchtjes... De yoghurt bevatte best veel suiker dus dat maakte het een soort van gezonde keuze. Op het vliegveld hebben we 3 Braziliaanse kinderen van hetzelfde gezin opgehaald en 1 meisje uit Pakistan dacht ik... en anders was het uit die hoek vandaan... sorry... Terug op het kamp hebben we gelunched en heb ik nog even een tukkie gedaan en ben ik rond 17 weer opweg gegaan naar het vliegveld om 1 Frans meisje op te halen en 1 Mexicaans meisje. Het duurde lang op het vliegveld voor ze eenmaal uit het vliegtuig waren maar rond 00.30 waren we toch echt weer terug op kamp. Het was jammer dat het de hele dag flink geregend had wat het voor de kinderen en de ouders toch best een beetje somber maakte..... Maar de woensdag maakte alles weer goed.

Woensdag:

De echt eerste dag van het kamp ging beginnen met heel veel zon , kinderen kregen uitleg over welke verschillende lessen ze konden volgen en ook werd er een zwem test afgenomen om te zien wat voor niveau de kinderen hadden met zwemmen. Ik heb deze dag niet heel veel spannends beleefd , wel hadden we een super mooi kampvuur en allerlei mooie liederen die gezongen werden. 

Donderdag:

Ik zou zeggen dat ook donderdag niet echt een spannende dag is geworden.... misschien komt het nog maar ik verwacht het niet.. Ik doe wat kleine klusjes op het kamp en ga morgen richting Hilsborough om wat goederen op te halen in de winkel. ... Het beleid wat ze voeren is om counselors zo vroeg mogelijk hun benodigdheden te laten invullen zodat ze alles kunnen kopen via Amazon... Het zal je dan ook niet verbazen dat er hier soms wel 50 pakketjes per dag binnenkomen van ouders die hun kinderen dingen sturen maar ook counselors die van alles nodig hebben. Geen idee wat de rest van de week me gaat brengen maar dat zie ik dan wel weer..

Ik heb een donderdag ritueel opgebouwd..... nu vraag je , je af wat is dat dan... Nou , voordat ik weg ging heb ik een envelop gekregen met allemaal enveloppen erin. De bedoeling is dat ik er 1 per week open dus donderdag is mijn vaste dag om de volgende te openen.  Ik ga niet vertellen wie er allemaal een briefje/kaartje heeft geschreven maar ik wil een ieder die dat heeft gedaan bedanken want ik vind het erg leuk om jullie lieve berichtjes te lezen, ik ga ze allemaal bevestigen aan de muur boven mijn bed zodat ik er elke dag naar kan kijken :D 


Lieve mensen ik spreek jullie allen snel weer. 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active