amerikasummercamp2019.reismee.nl

On the road again

Hoi , Hoi,

Hier is dan weer een nieuwe update, ik heb het gevoel dat we met deze blogs een beetje in een sleur terecht zijn gekomen van een aan een schakeling van dagen waarop ik uitleg geef wat ik gedaan heb die dag. Ik ga het toch een beetje proberen spannender te maken dus daarom ga ik na het schrijven van deze blog een aantal foto's uploaden zodat jullie ook kunnen zien waar ik leef. Ik verwacht morgen en woensdag met mijn fototoestel een aantal beelden te maken maar ik ben bang dat deze niet allemaal geupload kunnen worden vanwege de grote, maar hopelijk maakt dit het iets spannender.

Zoals ik in mijn vorige blog al en beetje aangaf was donderdag niet zo spannend en de avond eigenlijk ook niet..... stiekem heb ik een aflevering van de blacklist gekeken rond 21 uur......Dat is weer het voordeel van een eigen cabin.

Vrijdag:

Op vrijdag ochtend was ik tijdens de eerste periode van de dag oppas van een meisje van 6 die ontzettend lief is maar ook graag de hand vasthoud van een counselor dus tijdens de les mocht ze mijn hand vasthouden... YVONA'S OFFICE.... Ik heb een bureau gekregen die ze voor me in elkaar gezet hebben en ik heb op karton YVONA'S OFFICE geschreven zodat iedreen die mij nodig heeft weet waar hij moet zijn. Ik heb zelfs een werk telefoon met een klein abonnement.. Het begint grote vormen aan te nemen. In de middag kreeg ik een boodschappen lijst met alle spullen die ik moest halen in de stad dus ben ik 3 uur aan het shoppen geweest voor ik eindelijk alles had. In de avond was ik samen met een groepje vrij dus hebben we gezellig samen op het camp gegeten en hebben we gezeten bij het water.

Zaterdag:

Zaterdag had ik onverwacht een leuk tripje namelijk naar Salem, Massachusetts wat ongeveer 2 uur rijden is. De LIT's (counselors in opleiding zegmaar) hadden daar een trip van 3 dagen en ik moest wat bagage ophalen. Op de heen weg was er iemand anders die daar in de buurt woont die bagage voor ze kon meenemen maar deze persoon ging niet terug richting camp. DDDUUUUSSSS lekker in de auto muziek geluisterd in 20 min alle bagage opgehaald en daarna weer terug gereden. RELAXED. De rest van de middag verliep rustig maar in de avond hebben we world longest gedaan met allerlei challenges voor de kinderen. Mijn challenges was natuurlijk........De langste tennis rally... Hoogste score van de avond was 29..

Zondag:

Zondag ochtend mochten we weer iets langer slapen en begon de dag in rust met ontbijt en een morning meeting over normen en waarde gevolgd door een brunch. Na de brunch ben ik naar het dorp gegaan om 2 films te halen die de kinderen konden zien terwijl wij een staff meeting hadden. (natuurlijk bleven er mensen van de keuken achter om een oogje in het zeil te houden) Tijdens de staff meeting heb ik een woordje gedaan over hoe supply requests gedaan kunnen worden en hoe de procedure voor het reserveren van een auto in zijn werk gaat. Wel grappig is eigenlijk dat ze de 8 persoons Kia familie auto ,de mini noemen.......Ik snap dat de Kia in vergelijking met de soort van bussen die we hebben kleiner is maar om het nou een mini te noemen is ook zo wat... In de avond had elke cabin/bunk zijn avond samen maar aangezien ik geen van beide heb moest ik aansluiten bij een groepje dus ben ik met een groepje naar het strand geweest. Ze verwachtte een grote storm maar ik zou zeggen dat het bleef bij een storm in een flesje in plaats van een glas want er was werkelijk niks aan de hand verder dan van wat harde regen. Onderweg zagen we een regenboog zo helder als in films. De lucht bij het strand was top, helaas konden we niet lang blijven maar het zal nog lang in onze herinnering blijven..... Het mooiste moment van de dag was video bellen met thuis, iedereen weer even zien en spreken zelfs oma maakte mijn dag. (KUS)

Maandag:

Dus vanmorgen heb ik geholpen bij 2 counselors die kinderen meenemen op trips in de omgeving, ze blijven er 2 nachten dus moeten veel spullen meenemen. Rond 10.30 had ik afgesproken om counselors weg te brengen die 3 dagen vrij waren dus heb ik ze naar Vermont gereden waar ze een Air BNB hadden gehuurd. Mijn 3 dagen vrij is volgende week en vanavond gaan we samen kijken wat we gaan doen dus daar hou ik jullie nog even van op de hoogte. Vanmiddag misschien nog even hardlopen als dat kwa tijd lukt en vanavond nog niet veel bijzonders.

Vrienden ik spreek jullie allen snel weer.

Kus

P.S. liedje van de week is denk ik on the road again. Morgen ga ik met internationale kampeerders naar boston voor een trip.... AMAZING



Reacties

Reacties

Yvonne

Veel plezier met je trip! :) Leuk om je te lezen dat het daar zo lekker loopt en je het naar je zin hebt.

Rene

Hoi lieverd, leuk om te lezen wat je nu allemaal weer gedaan hebt. En ik ben heel benieuwd wat jullie in je verlof gaan doen maar dat lees ik dan wel weer.
Tot later. Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active