amerikasummercamp2019.reismee.nl

....... en Boston

Hoi, Hoi

I'm back !!! weer een nieuw verhaal terwijl ik aan mijn bureau aan het schrijven ben met uitzicht op het water door de bomen.... Another day in the office..... Vandaag maar zeker ook de afgelopen dagen was het mooi weer en is het erg warm... Voor mijn gevoel is het wachten op de dag dat het weer omslaat en we onweer en regen krijgen zoals zo vaak gebeurd in Nederland... Tot nu toe zijn en blijven de voorspellingen goed dus daar hopen we dan maar op. Ik merk dat dagen zowel snel als langzaam voorbij gaan, vandaag is het alweer donderdag maar het is nogmaar 4 juli. Het is een periode met veel leuke dingen die staan te gebeuren. ALs het goed is ga ik morgen opnieuw naar Boston voor een trip met de kinderen en wellicht maar daar is nog niks van zeker zaterdag en zondag een trip naar New York..... Het leven hier is zo slecht nog niet... Laat ik anders eerst even vertellen wat er maandag avond gebeurd is....... Na een MC donalds bezoek voor korte avond vrij ben ik terug gegaan naar mijn cabin om nog snel even te gaan hardlopen.... dus snel omgekleed , oortjes gepakt en natuurlijk even een playlist zoeken via spotify.......Daar was het berichtje waar ik lang op gewacht heb : ''Lieve Yvonne je bent tante geworden van een lief klein jongetje''. Vreugde en tranen kwamen naar boven. Trots pakte ik mijn Blessed Aunt shirt en ben ik naar de avond activiteit gegaan om aan iedereen het grote nieuws te vertellen....(Helaas gingen de meeste mensen net weg omdat het ondertussen al 9 uur was) Ik ben naar het kampvuur geweest van de tent unit waar ik het nieuws Kamp/wereld kundig maakte. Om 22:30 zouden we met alle mensen van rotation 4 bespreken wat we wilde doen tijdens onze vrije dagen. Het oordeel is geveld, we gaan naar het huis van een familie die hier al eeuwen rondloopt en die schijnbaar een super groot huis hebben. Ze hebben 7 kinderen en hebben in ieder geval 15 bedden....WOW ..... Het voelt nog een beetje raar dat we bij iemand gaan logeren maar het schijnt super normaal te zijn... ZE wonen zelfs aan het water.... Het klinkt in ieder geval super goed...

Dinsdag:

Omdat ik wist dat ik de hele dag in Boston zou zijn heb ik mijn wekker gezet zodat ik met mijn zus kon whatsapp bellen.... Wat hebben we een lief klein jongetje erbij in de familie. Ik kan niet wachten om hem in mijn armen te hebben als ik terug ben!!!!!! Er hangt een foto van hem boven mijn bed en ik heb een foto boven mijn bureau zodat iedereen hem kan zien.. De boston trip was een leuke trip maar alles moest nog even op het laatste moment gebeuren waardoor we nogal gehaast weg zijn gegaan. We hadden een parkeer plaats gereserveerd voor onze bus maar eenmaal in Boston bleek het weinig waarde te hebben. We mochten niet op die plaats parkeren en moesten maar een andere plaats zoeken om te parkeren. Ik ben een uur aan het zoeken geweest naar een plaats waar ik kon parkeren maar overal was het of vol of we mochten er niet parkeren met onze bus. Na een uur heb ik de kinderen en 2 counselors afgezet op de market place en ben ik zelf net buiten de stad gaan zoeken naar een plek. Na 1.45 min had ik eindelijk een plek gevonden waar ik kon parkeren en ben ik vanaf daar naar het aqarium gewandeld wat helemaal geen onplezierige wandeling was..... Op dat moment bedacht ik me ook dat ik gewoon word betaald om door Boston te wandelen en naar een Aqarium te gaan.... pretty sick eigenlijk....ANOTHER DAY IN THE OFFICE :D Helaas was er voor mij niet heel veel tijd in het aqarium omdat ik de bus weer moest halen zodat we nog enig sinds optijd terug konden naar camp voor het dinner. Helaas is het net als rijden in Amsterdam , om 4 uur wil iedereen naar huis met zijn auto dus duur het ipv 1:40 uur iets meer dan 2:20 wat best een beter jammer was. Veel van Boston gezien vanaf de bus maar helaas niet veel geshopped. In de avond had ik het wel een beetje gehad en ben ik optijd naar bed gegaan.

Woensdag:

Woensdag ochtend moest ik nodig een aantal dingen halen in Hillsboro voor rotation 3 lessen en voor de paarden wat hooi. Helaas hadden ze niet het hooi wat nodig hadden dus moest ik in de middag nog naar Keene om te kijken of ze het daar wel hadden. Op maandag heb ik de mensen die rotation 2 vrij hadden weg gebracht dus die moesten ook weer opgehaald worden. Helaas moesten er op het laatste moment nog meer dingen opgehaald worden waardoor ik de mensen van rotation een uur later opgehaald had dan afgesproken.... Ik verwachtte dus mensen die niet zo blij waren maar in plaats daarvan werd ik met open armen onthaald en waren ze super blij me te zien, een van de jongens heeft me toen getrakteerd op MC donalds omdat hij zo blij was dat ik ze wilde wegbrengen en ophalen. :) (Het aantal keren hardlopen moet iets worden opgeschroefd heb ik het gevoel) In de avond was ik niet zo lekker dus ben ik bij tijds naar bed gegaan.

Donderdag:

JULY 4 bevrijdingsdag in Amerika.........Ik ga jullie alles hierover vertellen in de volgende blog........

Ik denk veel aan thuis en onze kleine vriend maar weet dat dit ook weer snel voorbij zal gaan.... Enjoy it while you can . Het is over voor je het weet

Vrienden ik spreek jullie allen snel weer.

KUS

Reacties

Reacties

Janneke

Gefeliciteerd tante Yvonne! ??❤️

Marina & Rober

Gefeliciteerd Tante Yvonne :)

Yvonne Dudink

dank je wel :D

Sharon

Tante Gefeliciteerd! ;-)

opa en oma maas

het mailen is gelukt,we zijn al over de helft,hopelijk vind je het nog steeds leuk.
lieve groet van ons
opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active