amerikasummercamp2019.reismee.nl

July 4 ... AMAZING

HOi,Hoi,


Daar ben ik weer met alweer een nieuwe blog maar deze keer niet vanaf het kamp maar geschreven vanaf ons huis in Vermont. Ik heb jullie verteld over mijn mini vakantie van een aantal dagen en nu is het eindelijk zover. We wilde naar het huis van de familie gaan die al eeuwen op het kamp rondliep maar op het laatste moment ging dit niet meer door. Het kan te maken hebben met het feit dat er 3 mini vakanties/rotaties naar dat huis wilde en dat misschien niet echt een goed idee is... Maar ons huis is top, we hebben een heel aantal slaapkamers en badkamers en niet 1 maar 2 woonkamers.... Maar nu is het tijd om te vertellen over 4 Juli of zoals ze het hier schrijven en zeggen JULY 4.

Donderdag:

De ochtend begon met een ochtendmeeting over bevrijdingsdag en wat het precies inhield, iedereen moet op dat moment gevoeld hebben dat het een speciale dag ging worden op het kamp. Mijn dag was ook bijna zoals elke andere dag namelijk een bezoek brengen aan Walmart in Concord om linnen pakketjes op te halen..... Nu vraag je , je waarschijnlijk af wat zit er dan allemaal in deze pakketjes en hoeveel heb je opgehaald. Laat ik beginnen te zeggen dat ik samen met een oud counselor er naar toe gingen en we met de 15 persoons bus gingen. (dat moet al bijna genoeg zeggen) Onze waslijst aan spullen was: 21 Slaapzakken , 21 kussens , 21 sets van lakens met kussenslopen en 44 bad handdoeken en 44 strand handdoeken (2 paar handdoeken per kampeerder).... Shoppen met 4 wagentjes vol aan spullen. Het voordeel van het voor de 2de keer doen is dat je , je weg door de Walmart weet. Erg handig !!! Bij terugkomst heb ik alle spullen in de kelder gelegd voor zondag omdat er op zondag een kleine wisseling van kampeerders was. In de avond hadden we BBQ voor avondeten met rode en blauwe cupcakes voor dessert. In de avond hadden we eerst een kleine activiteit wat in mijn geval een frisbee challange organiseren was maar daarna zou het grote feest beginnen. Het begon donker te worden en de band op was in gereedheid gebracht op het laad gedeelte van een pick up truck. De truck stond een aantal meter van het tennisveld, het tennisveld is een stukje lager gelegen dan waar de band stond. (voor foto's van wat ik bedoel met het feit dat het tennisveld iets lager gelegen is moet je maar even kijken op de site van het kamp of de foto's die ik denk ik eind van de week ga plaatsen op deze blog). Iedereen nam zijn plaats in op het veld en toen begon de band te spelen en op de achtergrond het vuurwerk de lucht in te gaan. Het was een magische avond om nooit te vergeten, ik heb 25 keer 4 juli meegemaakt maar deze 4 juli stak met kop en schouders boven de rest uit. De band speelde 3 nummers en alle 3 nummers werd er vuurwerk gebruikt en veel ook.. Niet normaal...

Vrijdag:

Vrijdag opnieuw een trip naar Boston, inmiddels wist ik de weg in en rondom Boston dus verging het ons er goed en kon ik de parkeerplaats snel vinden. Er was daadwerkelijk tijd om zelf met de andere counselors iets te gaan eten in Boston en te shoppen. Het was die dag ontzettend warm net als de andere dagen op het kamp eigenlijk en om te voorkomen dat ik mijn hoofd zou gaan verbranden heb ik een honkbal pet gekocht van Boston. Onze hele trip verliep soepel want zelfs op de weg terug naar kamp hadden we geen file wat ervoor zorgde dat we optijd terug waren voor het dinner.

Zaterdag:

Zaterdag heb ik alle voertuigen die gebruikt gingen worden voor de kamper wisseldag afvullen met bezine zodat niemand onderweg hoefde te tanken en heb ik een aantal supply requests verwerkt. Zaterdagavond had ik mijn avond vrij wat super lekker was. We hadden afgesproken met nog 3 andere om naar Keene te gaan om daar te gaan eten en daarna naar de film te gaan zoals we dat tijdens orientatie ook gedaan hadden. Dus hebben we weer bij het restaurant Local gegeten en zijn we daarna naar de film Yesterday gegaan... Erg leuke film maar ik blijf het probleem houden dat we in Nederland een pauze tussendoor hebben en dat we dit in Amerika niet hebben. Hierdoor ben ik tegen het eind van de film gewoon een beetje afgeleid... Was een leuke film maar tegen het eind had ik het wel gezien, het was waarschijnlijk ook omdat ik gewoon erg moe was. We hadden een super leuke avond en waren om 00.15 terug op het kamp.

Zondag:

De dag dat de eerste wisseling plaats zou vinden. We hebben allemaal 2 uur lang het kamp opgeruimd om te zorgen dat alles er weer netjes uitzag wat best wel nodig was. Om 11 uur ben ik met een andere counselor opweg gegaan naar Boston om 3 kampeerders op te halen, 2 daarvan kwamen van Sri Lanka en de ander volgens mij van New York. De 2 Sri Lankaanse jongens spraken trouwens echt super goed Engels. Al met al rond 17 terug op kamp waar we hun spullen hebben gebracht naar hun Bungalows en cabins. Ik had afgesproken met een cabin om te helpen met hun avond activiteit wat best wel leuk was. Er is een soort hout winkeltje waar ze hout kunstwerken maken die we hebben omgetoverd in een soort heavy metal kroeg met zware muziek en kaart spelletjes. We hadden zwarte verf om tatoeages te maken op hun armen en ipv bier dronken we water en jus d'orange. We hebben er gegeten en later ijsjes gegeten in de dinning hall. Na de avond activiteit heb ik mijn spullen gepakt voor onze mini vakantie XD .. HAPPY

Ik hoop dat we een top mini vakantie hebben zodat we uitgerust terugkomen.... in ieder geval mogen we allemaal uitslapen wat we ook ZEKER gaan doen......HAPPY .... Zelfs een klein biertje drinken :P

Lieve vrienden en familie tot weer een volgende blog vanaf kamp .

KUS

Reacties

Reacties

Rene

Hoi lieverd
dat wil ik geloven dat het een heel speciale 4 juli moet zijn geweest, we wachten op je mooie foto's die je hebt gemaakt.
Leuk om je verhalen weer te lezen Yvonne. Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active