amerikasummercamp2019.reismee.nl

MINI VAKANTIE!!!

Hoi Hoi,

Terwijl ik uit het raam naar de bomen en het water kijk ben ik hard aan het terug denken aan wat ik vorige week allemaal gedaan heb. Gelukkig heb ik mijn reisdagboek waar ik alle activiteiten elke dag in noteer zodat ik het later kan terug lezen en weer kan verwerken in mijn blog. Om nog even terug te blikken op vorige week zondag, de activiteit was top!! (je kan de tekst en uitleg van de activiteit in de vorige blog vinden)

Maandag:

Maandag ochtend ben ik opweg gegaan naar Newport om voer te halen voor de paarden. Ik ben een aantal keer naar een dieren winkel hier in de buurt gegaan om te checken of ze het hadden maar heel vaak hadden ze het niet. Een van de laatste afslagen voordat ik bij de winkel was herinnerde ik me dat ik al eens eerder naar deze winkel ben geweest om voer op te halen..... En eenmaal aangekomen bij de winkel herinnerde ik me ook dat de winkel op maandagochtend alleen open is van 6 tot 8 in de avond. Dus helaas zonder voer weer 45 min terug naar kamp rijden en het morgen weer opnieuw proberen. In de avond was ik met de cabin boys dus jongens die niet ouder zijn dan 12. Ze hebben wat spelletjes gedaan en daarna wat liedjes gezongen tijdens het kampvuur. Nadat de kinderen naar bed zijn gegaan ben ik naar de head counselors gegaan omdat die een film avond hadden georganiseerd. Rond 23 uur ben ik terug gegaan naar mijn cabin omdat ik toch wel erg moe was.

Dinsdag:

Dinsdag ochtend ben ik dus weer opweg gegaan naar de dieren winkel van de dag ervoor. Onderweg nog een klein uitstapje gemaakt naar Shaws , niet omdat ik dingen nodig had maar omdat ik stiekem een beetje verlangst had naar huis en dus even wilde bellen met het thuis front. En al daar was ook zus lief en onze kleine/grote lieve vriend. Dinsdag heb ik verder weinig beleefd, ik zou naar Boston gaan met een aantal kinderen maar er waren niet genoeg kinderen die wilde. Wellicht dat ik eind van deze week nog een keer ga.

Woensdag:

Woensdag was de laatste dag voor mijn mini vakantie van 3 dagen dus ik hoefde nog maar even vol te houden. Het is raar dat je net als je telefoon op een gegeven moment gewoon op een soort spaar stand komt te staan waarbij je energie verbruikt om te doen wat je moet doen maar je , je voor de rest gewoon super moe voelt. Omdat op zondag weer nieuwe kampeerders komen ben ik weer naar Walmart gegaan om linnen packages te kopen. We hadden online al een aantal dingen gekocht omdat er niemand was die met me mee kon maar helaas pakte dit niet helemaal goed uit. Eenmaal in Walmart heb ik lakens gekocht en nog een aantal dingen waaronder airco voor in een van de gebouwen. Tijdens het afrekenen kreeg ik een bericht van de directeur of ik voor een jongetje wat sokken wilde kopen dus alles naar mijn auto gebracht en weer naar binnen gegaan voor de sokken. Na de sokken hoefde ik alleen nog maar naar de pick up plaats voor de dingen die online al besteld waren en daarna kon ik terug naar kamp. Helaas hadden ze niet genoeg van de kussens die ze besteld hadden dus moest ik weer terug naar binnen om nog een aantal kussens te halen. Op het kamp heb ik alle linnen opgeruimd en heb ik gegeten met Andrew. Na het eten zijn we samen naar Shaws geweest waarna ik mijn spullen heb gepakt voor de mini vakantie.

Donderdag/Vrijdag/Zaterdag:

Ik kan nu een heel mooi verhaal vertellen van wat ik allemaal heb meegemaakt tijdens de mini vakantie maar eigenlijk hebben we niet echt iets gedaan tijdens de dagen vrij. Op donderdag zijn we naar een counselor haar ouders gegaan omdat ze ons hadden uitgenodigd voor lunch wat ongeveer 1.5 uur rijden is van het kamp. Na de lunch hebben we nog 3 uur gereden om aan te komen in Eddington, Maine. Het is een huisje aan het meer met een kano en een super relaxte stoel waar ik heb proberen te slapen maar wat niet echt werkte voor een onbekende reden. Iedereen kent die luxe bioscoop stoelen waarbij je benen omhoog kunnen en je rugleuning naar achter ... nou dat soort stoel was het. We hebben in de avond boodschappen gedaan en rond 22:00 was ik knock out van het rijden en alle activiteiten op het kamp van de afgelopen tijd. Op vrijdag zijn we allemaal rustig opgestart en zijn we rond het middag uur naar een 2de hands winkel gegaan waar ik verder dan van een muggen afweer bandje geen spullen heb gekocht. Na wat koffie van Dunkin Donuts ben ik met nog 2 andere naar Walmart gegaan om te bellen naar huis omdat er in het huisje geen internet was. Ik heb ook een echt Amerikaanse football shirt gekocht bij Walmart. (The New England Patriots voor wie het team wil weten). Op zaterdag zijn we terug gereden naar het huis van de counselor haar ouders om daar avondeten te maken en daarna terug te rijden naar het kamp. De dagen waren heel relaxed wat met weer veel nieuwe energie heeft gegeven.

Zondag:

Rotation Day!! Voordat ik mijn dagen vrij had werd mij al verteld dat ik tijdens kampeer wisseldag ofwel rotation day kampeerders naar het vliegveld zou brengen en daarnaast ook weer 2 kinderen op zou halen. Dus om 10:00 uur gingen we opweg naar het vliegveld waar mijn rol in het begin niet zo groot was omdat de 2 andere counselors de 2 kinderen naar de gate zouden brengen en mijn naam alleen gebruikt zou worden voor de jongen die aan zouden komen. Via de airline heb ik geprobeerd toegang te krijgen tot de gate waar de jongens aan zouden komen maar helaas was dit niet mogelijk omdat ze in Bermuda ( de plaats waar de jongens vandaan komen) ze vergeten waren mijn naam in het systeem te zetten. Omdat het kinderen zijn die niet reizen met ouders krijgen ze een bandje en hebben ze papieren mee van de persoon die ze komt halen. Als Bermuda niet de informatie had gestuurd dan had ik moeten wachten tot ze hun bagage en alles hadden voordat ik ze zou zien. Gelukkig vlak voor de vlucht aankwam kregen we bericht dat Bermuda het had gestuurd en dat ik naar de gate kon dus snel door alle controles en op naar de gate. Omdat er een andere jongen was die zijn vlucht gemist had kregen we er nog een jongen bij die ook met ons mee kwam richting het kamp. Uiteindelijk zijn we onderweg bij Wendy's gaan eten en waren we om 21:30 uur terug op het kamp. Het was een lange dag maar wederom weer een hoop gezien en beleefd.

Ik wil nog een kleine grap delen die ik deze week van een counselor hoorde.

De counselor staat op en roept enthousiast; Goedemorgen cabin 5.5 ...... een paar seconden later zegt een van de jongen , counselor dit is cabin 3. (deze counselor was in de vorige sessie counselor van 5.5 maar is daarna verhuis naar cabin 3)

Weer een hoop gezien en gedaan, still going strong.

Ik spreek jullie allen snel weer.

KUS

Reacties

Reacties

annuska en rené

leuk om te horen dat je je weer even hebt kunnen opladen. De laatste loodjes naar het eind. succes !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active